سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بین ما فاصله یک "فریاد" ست

می توانی تو به یک ثانیه

این فاصله را برداری !

تو بگو " آری" و ،

من پیش ِ توام !؟

می توانی که نشان بگذاری

* * *

من به هر واژه ی احساس ِ تــو ،

ایــمان دارم .

تو بگو " کور" شوم ،

می خندم !!

نه بگو " دور " شوم

می خـندم !!

من به یک جرعه کلام ،

لب فرو می بندم .

* * *

من تو را صبح و سحر

منتظرم ...

* *‌*

هیجانی دارد

خش خش ِ گام تو

وقتی که ز در می آیی ! !

آسمان مسخ ِ حضور ،

و زمین ، غرق ِ سکوت ،

* * *

هیجانی دارد آمدنت ! !

جام رنگین ِ شرابم لب ِ طاق

جامه ام رنگ ِ بلور

واژه گان ِ شعرم ، مست ِ نیاز ،

خانه ام ، جلوه ی نور

* * *

هیجانی دارد آمدنت

هرشب و روز ،

تو را منتظرم ...

 

 

ح 4 بامداد

ب 4

تـو تیر

هـم 1394


نوشته شده در  پنج شنبه 94/4/4ساعت  4:27 صبح  توسط ح - ب 
  نظرات دیگران()


لیست کل یادداشت های این وبلاگ
یقین گم شده ...
جاهلانه در زمان ... !
عاشقانه در باران ...
قلب بی دریغ من ...
روز پدر ...
شب های بیهودگی...
آتش و فریاد...!
شعر رهایی ...! ؟
راه نظر ...
مزار تنهائی...
[عناوین آرشیوشده]